zondag 11 januari 2009

Licht in de duisternis

Tijdens de kerstvakantie heb ik de koplampen vernieuwd. Afgelopen week bleek dat het grootlicht niet brandde en dat bij dimlicht de grootlichtsignalering oplichtte. Gisteren de boel maar weer eens losgemaakt. Met de Haynes en het instructieboekje met schema erbij heb ik opnieuw geprobeerd alles weer aan te sluiten. Het wilde maar niet lukken; alles geprobeerd en steeds ging het niet goed. Ik heb daarom op het V44-forum om raad gevraagd. Na een halve dag had ik al drie reacties met tips en raad. Het aansluiten was nu een fluitje van een cent. Het probleem was dat ik er vanuit ging dat de massa (zwart) in het midden zit, zoals ook de schema's aangegeven. Niet dus. Nogmaals dank aan de heren voor hun bijdrage aan het oplossen van het probleem!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Marijke

Ik heb een online registersite voor allerhande oldtimers gemaakt, zodat de historie van oldtimers vastgelegd en gedeeld kan worden. Iedere eigenaar draagt
bij aan een stukje historie.

Ik ben op het idee voor de site gekomen, omdat ik de historie van en ervaringen met mijn Volvo 142 (1969) wilde vastleggen. Van het één kwam het ander.

Klassiek & Techniek schreef [geheel zelfstandig!] in nov 2008: "Wij vinden CarRelation een interessant en nuttig initiatief, dat het verdient tot iets groots uit te groeien".

Zou je het leuk vinden om je Volvo oldtimer aan te melden op mijn oldtimersite http://www.CarRelation.nl? Er doen al meer dan 900 oldtimers mee!

Ik hoop dat ik je interesse heb kunnen wekken om een kijkje te nemen. Ik hoor
het wel!

Groet,

Erik Knol
maker van CarRelation