zondag 4 januari 2009

Afsluiting kerstvakantie

Bij het demonteren van het voorscherm zag ik dat de bodem hier en daar dun in de bitac stond. Dit was me al eerder opgevallen. De laatste zaterdag van de vakantie leek me wel een goede dag om dit aan te pakken. De auto opgekrikt en gewapend met staalborstel en bitac heb ik de boel weer eens netjes bijgewerkt.

Ook heb ik in het dashboarddek de verschillende scheurtjes gekit. Dit was al eens gedaan maar ik heb de nieuwe naadjes iets subtieler gekit dan de vorige eigenaar. Op de foto (klikken voor een grotere versie) is dit goed te zien. Het ziet er voorlopig weer netjes uit.

Marijn Hendrikx vertelde me laatst dat hij in Friesland iemand had gevonden voor onder andere een ruitensproeierpompje. Omdat dit bij mij ook kapot was, heb ik de man gemaild en er ook eentje besteld. Hij zou dit in een pakket naar Marijn sturen. Vandaag heb ik dit bij hem opgehaald en meteen geplaatst.

Zo op het eind van de kerstvakantie ben ik een tevreden mens. Ik heb lekker aan de Amazone kunnen werken en hij kan er zo weer even tegen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Ben! Ik lees net je leuke stukje! Ik ben blij dat alles naar behoren werkt! Groeten Marijn!

Marijke vdP zei

Marijn, en net op tijd met die sneeuw. Ook starten met de kou is geen probleem. Nogmaals bedankt, Ben